شناسنامه شغلی
راهنمایی و کمک به شرکتها در راستای جذب مشتریان بیشتر و در پی آن فروش بیشتر از طریق بازاریابی محتوایی؛ همچنین، طرحریزی استراتژیها و تصمیمهای عملیاتی بههمراه ارائه پیشنهادهای هدایتگرانه برای تیم بازاریابی محتوایی و تلاش برای همسوکردن راهبردهای شرکت با اهداف و برنامههای بازاریابی محتوایی ازجمله وظایف اصلی مشاور بازاریابی محتوایی است.
داشتن شناخت کامل از جامعه بازار هدف و ارائه برنامههای اجرایی با توجه به این شناخت
ارائه مشاوره در مورد اندازهگیری پارامترها، آنالیز و نحوه برگزاری کمپینهای بازاریابی محتوایی
استفاده از ابزارهای تحلیل داده برای سنجش میزان موفقیت کمپینها و بهینهسازی کمپینها با استفاده از نتایج بهدستآمده
ارائه مشاوره در خصوص راهبری استفاده از منابع انسانی، مالی و زمانی برای جلوگیری از اتلاف منابع
یافتن فرصتهای جدید برای کسبوکار با هدف حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید
بررسی و تحلیل روشهای بازاریابی کنونی شرکت (سئو، شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ …) و ارائه پیشنهادهایی بهمنظور بهبود و ارتقای وضعیت فعلی
همکاری برای طراحی روش جدید مارکتینگ، تغییر سفر مشتری و بناکردن مدلهای جدید بازاریابی محتوایی
ارائه مشاوره برای بهبود برندینگ شرکت
ترسیم دورنمای رقبا و چالشهای پیش روی شرکت در حوزه بازاریابی محتوایی
ترسیم نقشه راه بازاریابی محتوایی شرکت
مشارکت در خلق استراتژی SEM/PPC برای شرکت ازجمله کلمات کلیدی سرچ و تحلیل داده
ارائه پیشنهادهای عملی برای مدیریت و بهینهسازی بخشهای کمپینهای مارکتینگ اینترنتی ازجمله استراتژی کلمات کلیدی، قیمتهای پیشنهادی مناقصه/مزایده، توسعه تبلیغات و تست آن، هزینه بهازای هر تبدیل، هزینه بهازای هر کلیک و ...
کمک به بازبینی کمپینهای SEM/PPC و ارتقا و بهینهسازی عملکرد این کمپینها
ارائه پیشنهاد محتوای جدید برای وبسایتها در صورت لزوم
پیگیری و رصد مستمر و مداوم ترندها، پیشرفتهای صنعت و همگامی با الگوریتمهای جدید حوزه بازاریابی محتوایی
ارزیابی بودجه مارکتینگ شرکت و ارائه مشاوره جهت معین کردن هزینههای برنامههای بازاریابی مختلف برحسب نیاز
ارائه پیشنهاد برای بازبینی تکنیکهای سئو بهمنظور تشخیص مشکلاتی که روی عملکرد موتور جستجوی شرکت اثر دارند
ارائه مشاوره جهت طراحی سایت به نحوی که مفید و کاربرپسند باشد
بررسی و آنالیز جزئیات کار رقبا، ازجمله ویژگیها، سهم بازار، قیمتگذاری و محصولات ارتقایافته و بهینهشده
نوشتن و ارائه گزارش دقیق و همراه با جزئیات در مورد یافتههای سرچها و تحلیلها برای خلق استراتژی دقیق و درست بازاریابی محتوایی
پیگیری و رصد میزان فروش و بازخوردهای آن و در صورت لزوم تنظیم و تغییر استراتژیها
هماهنگ و همسوکردن سئو، سوشال مدیا و تیم محتوا
تعامل حرفهای با گروههای مختلف ازجمله گروههای اجرایی، مدیران، متخصصان یافتن موضوعات اصلی و توسعهدهندگان نرمافزار
همکاری با تیمهای طراحی و اجرا برای مطمئنشدن از اینکه ما ارزشهای مدنظر کارفرما را موبهمو منتقل کردهایم
ابزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت پروژه از جمله .trello
مجموعه آفیس
آشنایی با زمینه کاری مجموعه شرکت یا سابقه فعالیت با همکاران شرکت
داشتن تجربه بیش از 8 سال کار در حوزه بازاریابی و تبلیغات
داشتن تجربه مدیریت موفق یک کسبوکار
داشتن مدرک لیسانس در رشتههای زبان انگلیسی، روزنامهنگاری، روابط عمومی، مهندسی صنایع، MBA یا رشتههای مرتبط یا داشتن تجربه در حوزه مرتبط
چندزبانگی