شناسنامه شغلی
سادهترین و پرکاربردترین نوع محتوا، محتوای متنی است. تولیدکننده محتوای متنی با تولید محتوای مناسب و اثربخش و با هدف جذب مخاطب در تمامی مراحل چرخه عمر مشتری، باعث رشد و توسعه کسبوکارها میشود.
تهیه انواع متنها، از جمله محتوای متنی عمومی، تخصصی، شبکههای اجتماعی، تبلیغاتی و محصول
تهیه محتوای منحصربهفرد؛ محتوایی که درگیرکننده و از نظر اصول دستور زبان درست باشد
تهیه انواع مقالهها، توسعه محتوا برای بلاگها، توضیح محصول، شبکههای اجتماعی و وبسایت
کمک به تیم بازاریابی در توسعه محتوا برای تبلیغات در کمپینها
نمونهخوانی محتوا و تصحیح غلطها و رفع عدم یکپارچگی
ویرایش و پردازش محتوای موجود برای اینکه بهتر خوانده شود
تشخیص نیازهای مشتری و پیشنهاددادن محتوای جدید براساس شکافها و خلاهای موجود در محتوای فعلی
تولید محتوایی که بهخوبی در مورد آن سرچ و تحقیق شده باشد، مخاطبمحور باشد و تا زمان ددلاین تحویل داده شود
همفکری با تیم خلاقیت برای پردازش ایدههای جذاب
خلق محتوای ناب بعد از بررسی عملکرد رقبا
خلق محتوای درگیرکننده و بسیار خلاقانه که با روشی قانعکننده لحن برند را لحاظ کند
استفاده از زیرتیترهای درست برای تولید محتوای جذاب و اثرگذار
استفاده درست از لینکهای داخلی و خارجی در یک محتوا
حصول اطمینان از اینکه سئو با محتوا همسو و همگام است، با استفاده درست از کلمات کلیدی
نوشتن محتوای باکیفیت با رعایت نظم و یکپارچگی در وبسایت، پورتالها و مجلههای آنلاین
نوشتن، ویرایش و نمونهخوانی محتوا برای مشتری براساس تحقیقات و اطلاعات پایه
اندازهگیری تاثیر محتوا برای بهبود شاخصهای عملکردی، آنالیز و بررسی
آشنایی با خواستههای مشتریان و تصویر برند، محصولات و سرویسها
همگامی با تغییرات تقاضا برای تولید محتوا، ابزارهای دیجیتال و همکاران
حصول اطمینان از اینکه محتوای تولیدشده برای مشتری و مخاطب آنقدر خوب است که جذب شوند
پایبندی به پروتکلها و دستورالعملهای سازمان درخصوص تولید و نگارش محتوا
داشتن تعامل با طراحان، تیم خلاقیت، تیم سئو
مجموعه آفیس
ابزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت پروژه از جمله trello
داشتن مدرک لیسانس مرتبط به حوزه فعالیت یا در رشتههای ارتباطات، بازاریابی، زبان انگلیسی، روزنامهنگاری
تجربه اثباتشده در نوشتن محتوا و کپیرایتینگ
یک تا سه سال سابقه کار در پروژههای بازاریابی و کمپینها