شناسنامه شغلی
مشارکت در شناسایی مناسبترین اینفلوئنسر برای کسبوکار، برقراری ارتباط با آنها و پیادهسازی کمپینهای بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای منتخب ازجمله وظایف متخصص اینفلوئنسر مارکتینگ است. اجرای صحیح استراتژیهای تأثیرگذار با هدف افزایش اعتبار برند، افزایش میزان فروش محصولات و ... و همچنین سنجش KPIهای مناسب و ارائه گزارشهای تحلیلی دقیق به مدیران بالادستی از دیگر وظایف متخصص اینفلوئنسر مارکتینگ است.
مشارکت در تعیین اهداف برگزاری کمپین
پیشبینی و ارائه پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه برای بهرهبرداری در کمپینها
تهیه فهرست و بانک دقیق و بهروزی از اینفلوئنسرها
مشارکت در تهیه چشمانداز و دورنمای اینفلوئنسر مارکتینگ برای شرکت
ارائه درخواستها و اطلاعات شفاف و مشخص مورد نیاز از کمپین به اینفلوئنسر
مشارکت در انتخاب اینفلوئنسر مناسب (مگا، ماکرو یا میکرو) با توجه به اندازه بیزینس
حصول اطمینان از داشتن خلاقیت و ایدههای نو در اینفلوئنسر مارکتینگ
انجام امور اجرایی مربوط به برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها
آزمایش انواع روشهای جدید و مبتکرانه اینفلوئنسری در تمام پلتفرمهای دیجیتال
شرکت در رویدادهای مرتبط بهمنظور شبکهسازی و اهداف تجاری
همگام و بهروز بودن با ترندها، فناوریها و گزارش تأثیرات آنها بر آینده صنعت
ارائه گزارشهای منظم و مستمر از مخارج کمپین
حصول اطمینان از سودآوری کمپین و پیگیری مستمر در خصوص ددلاینها و مهلتهای اصلی انجام امور کمپین
ارائه گزارش به مدیران بالادستی در مورد درآمدهای فروش حاصل از فعالیتهای بازاریابی از طریق برگزاری کمپینها
سنجش میزان اثربخشی کمپینها بهوسیله محاسبه اینگیجمنت ریت و سایر KPIهای مناسب
تهیه گزارشهای تحلیلی از اقدامات انجام شده با توجه به نتایج بهدستآمده و ارائه پیشنهاد برای بهبود فرایندهای کاری
تهیه تقویم رویدادها و هماهنگی کمپینها با رویدادهای مهم
همکاری با تیمهای تولید محتوا، بازاریابی و خلاقیت برای تولید محتواهای مناسب از اینفلوئنسرها
ارتباط و آشنایی با تیم و فرایندهای روابط عمومی
ارتباط و آشنایی با تیم و فرایندهای برندینگ
مجموعه آفیس
ابزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت پروژه از جمله trello
داشتن حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشتههای بازاریابی، مدیریت کسبوکار، فناوری اطلاعات، کامپیوتر، بازرگانی، اقتصاد، مهندسی صنایع، MBA یا رشتههای مرتبط دیگر
داشتن سابقه اثباتشده در برگزاری کمپینهای بازاریابی